Finalment els empresaris valencians, en la seua majoria, li han donat l’esquena al PP i al PSOE. La decisió arriba un poquet massa tard i la crisi econòmica està en un estat molt avançat com per a plantejar inversions multimilionàries en projectes com ara el Corredor Mediterrani, però cal aplaudir la decisió i no deixar escapar la ocasió.

El Partit Popular s’ha negat constantment a construir el Corredor Mediterrani, una infraestructura de vital importància per a l’economia valenciana, donat que, suposa la connexió directa a Europa per ferrocarril.

Tant el PP com el PSOE han donat preferència a les connexions amb Madrid i ara una volta han malbaratat les inversions públiques en trens d’alta velocitat i per raons purament electoralistes s’apunten al carro del BLOC que ha estat defensant la inversió des de fa més d’una dècada.

Ara volen aparèixer com a impulsors d’un projecte al qual s’han negat sempre, però els empresaris finalment han reaccionat contra ells i han amenaçat en deslocalitzar empreses si no se fa el Corredor, tant és així que la pròpia Ford s’ha hagut de plantar també davant Camps i fer-lo capgirar.

El projecte finalment serà possible gràcies també, als empresaris catalans i francesos, els quals han acabat fins els nassos dels interessos electoralistes del PP i del PSOE i s’han fet forts gràcies a la decisió de l’empresariat valencià.

Europa necessita la connexió amb Àfrica per raons estrictament econòmiques i si el Corredor no es construeix per ací el faran per Tesalonica (Grècia) i nosaltres quedarem absolutament marginats, gràcies als partits estatals

Des del BLOC volem aplaudir la decisió de l’empresariat valencià i convidar al poble valencià a fer una reflexió en profunditat sobre en qui han de dipositar la confiança de govern. El BLOC és un partit valencià que defensa els interessos de tots els valencians i no ha d’esperar ordres de Madrid.